Over ons

Ruim 10 jaar ervaring en kennis op financieel gebied en PGB-beheer.

Wie zijn wij

Van Goor Administratie heeft ruim tien jaar ervaring bij diverse bewindvoerderskantoren. We hebben veel ervaring en kennis voor mensen die hulp nodig hebben op financieel gebied. Dit gaat om zeer uiteenlopende gevallen, ieder mens heeft een eigen unieke situatie.

PGB-Beheer

Meerdere jaren heeft Van Goor Administratie ruime ervaring in PGB-beheer. Het coördineren, controleren en juiste informatie inwinnen, kan behoorlijk intensief en complex zijn.
Efficiënte communicatie met de verstrekker, zorgverlener en uitvoerder is hierin de sleutel.
Een goed PGB-beheer kan tijdrovend zijn. Door de ruime ervaring hebben wij daarin de juiste weg weten te vinden. Wij weten hoe de lijnen lopen.

Ons doel is om u te ontlasten van de administratieve rompslomp en verplichtingen. U houdt uw eigen regie en vrijheid.

Graag staan wij tot uw dienst!

Gecertificeerd PGB-Beheer

Uiteraard is Van Goor Administratie met haar ruime ervaring in PGB-beheer gecertificeerd. Het coördineren, controleren en juiste informatie inwinnen, kan behoorlijk intensief en complex zijn.
De basisprincipes en werkwijzen in PGB zijn ons volgens de methodologie van PGB bijgebracht. Van Goor Administratie is een specialist in PGB-Beheer en geeft ook PGB-trainingen.

Zoals hiernaast te lezen heeft Van Goor Administratie daarvoor het PGB Basiskennis Certificaat uitgereikt aan Aktiva in 2020. 

Penningmeester

De heer van Goor is penningmeester voor het Autisme café te Hoogeveen. 

De werkgroep Autismecafé Hoogeveen is ontstaan uit de samenwerking van Zorg Verandert, Icare Ledenvereniging, Stichting Welzijnswerk en ouders van zorgintensieve kinderen. Deze werkgroep houdt zich o.a. bezig met het organiseren van de thema-avonden. Doel van het Autismecafé is o.a. om meer begrip te creëren, informatie uit te wisselen en autisme beter op de sociale kaart van Hoogeveen te zetten.